Mid week snack + Treningsdagbok

DSC_0151

Hei! Dagens mid week snack er nok en gang en type banan-is. Kanskje teit å publisere en sånn is nok en gang, eier ikke jenta fantasi liksom? Men, denne er så sykt god at jeg hadde rett og slett vært slem om jeg ikke hadde delt den med dere!

DSC_0154

Du trenger:
1/3 boks fullfett kokosmelk (helst stått i fryseren ett par timer, hvis ikke så blend inn to isbiter dog kan sløyfes
2 frosne bananer
kakaopulver etter smak og ønske (jeg liker den kraftig så bruker ca 1-2ss)
litt søtning om du vil det
1/2 scoop proteinpulver i sjokolade eller vanilje – kan sløyfes med blir ekstra godt med

DSC_0156

Jeg har vært skikkelig dårlig til å logge treningen min om dagen også så dette må jeg gjøre noe med. Er helt avhengig av å ha litte granne oversikt over treningsøktene mine, hvis ikke går jeg i samma tralta i en lang periode og stagnerer. Ikke minst er det motiverende å se at man løfter mer og blir sterkere eller løper raskere. Denne uken har jeg trent så og si hver dag, hadde vell fri på onsdag eller noe, løp også 2 ganger (les; 1,5km kun så ikke store greiene, men må liksom bare starte ett sted!).

Fredag 15.07
A1:Sumo mark: 5r x 40 + 50 + 60 + 70 + 80 + 3r x 90kg
A2:  5r pushups x 4s
B1: ettbeins hipthrust 10r x 1sC1: chins 5r
D1: reverse hypers på benk 10r x 1s
1,5 km løp på mølle, 6 min, hastighet 9

Skikkelig dårlig energi i dag, klarte nesten ikke åpne øynene i dag tidlig! Men litt er bedre enn ikke noe :-)

Lørdag: fri

Søndag:
-Knebøy til box 5r @ 40+50+60+70kg (tung og sliten i kroppen)
Knebøy til siden (husker ikke helt hva denne heter) 8r x 2s med hopp
-skulderpress enarms 6r x 8+10+12+14+16kg
-enams liggende sidehev 8r x 6kg+4kg
-triceps pushdown i kabel, enarms 12r x 2s @ 7,5 + 10kg
-triceps enarms over hodet 1s x 10r  @8kg
-pushups 10r x 2s
-chins 2-3s x max r (6-7r)
-dips: 7r

Mandag:
-Markløft 3r x 40+50+60+70+80+90+ 1 r x 100kg
-strakmark 12r x 60kg
-ettbeins beinpress 4s x 15kg
-ettbeins hipthrusts 15r x 1s
-enarmsstående triceps 12r x 8kg
– chins, sakte i eksentrisk fase + vanlig

Tirsdag – halvtimes økt før kidzen stengte
-Hantelpress bryst 6r @ 8+10+12+14+16kg
-enarms skulderpress 6r @ 8+10+12+14kg
-chins 4r @ 2s
-fronthev med vektskive 10r @ 15+10kg
-sidehev i kabel for mage 2s x 12r @ 18kg -chops 12r x 2s x 10kg

Fanny //

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *